أصحاب المنصورة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أصحاب المنصورة

الرئيسيةالرئيسية  gentlmangentlman  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

طلب واقتراح

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
أية الله
عضو فضي
عضو فضي
أية الله

انثى
العمل : طالبة تحاول الصمود_ ثالثه كيمياء حيوي بكلية العلوم_
الحاله المزاجية : طبعااا الحمد لله علي كل حال ولكن مزاجيه متقلبه متكلمه فيما لا يخصني وصامته عند نفسي

طلب واقتراح Empty
مُساهمةموضوع: طلب واقتراح   طلب واقتراح I_icon_minitimeالأربعاء 13 أغسطس 2008 - 17:35

طلب مني لكل الاعضاء بكلية طب في هذا المنتدي ان يعبروا عن مايشعرون به في كليتهم وان يتكلموا عنه وان لا يكتفوا بالكلام وان يستغلوا الفرصة لان كلامهم سيزيد وعي غيرهم
ولان الكلام منهم سيجعلهم يدركون المساوئ ويعبرون عنها فعلا بطريقة صحيحة تفيد غيرهم فيما بعد
فالي متي نصمت عن ما يواجهنا
dr_emy
عضو نشيط
عضو نشيط
dr_emy

انثى
العمل : طالبه بكليه الطب

طلب واقتراح Empty
مُساهمةموضوع: رد: طلب واقتراح   طلب واقتراح I_icon_minitimeالأربعاء 13 أغسطس 2008 - 19:09

والله يا أيه انتى كلامك صح

وفكرتك حلوه قوى فعلا

بس انا عن نفسى اظن مينفعش انى اتكلم عن النظام او عن المساوئ

لانى مش طب المنصوره انا طب القصر العينى

فاظن كلامى مش هيفيد
http://www.medadteam.org
أية الله
عضو فضي
عضو فضي
أية الله

انثى
العمل : طالبة تحاول الصمود_ ثالثه كيمياء حيوي بكلية العلوم_
الحاله المزاجية : طبعااا الحمد لله علي كل حال ولكن مزاجيه متقلبه متكلمه فيما لا يخصني وصامته عند نفسي

طلب واقتراح Empty
مُساهمةموضوع: رد: طلب واقتراح   طلب واقتراح I_icon_minitimeالأربعاء 13 أغسطس 2008 - 20:02

الكلام لجميع الكليات انا اتمني بجد لو احنا نعبر عن راينا بجد وانك لو عندك مشكلة في الكلية او زمايلك ان يكون ليكي الجراه علي الاقدام علي حلها محدش في ايده امرك غير ربنا ومحدش يقدر يمنعنا من المحاوله والمسئوليين لازم يسمعونا ولازم يكون لينا صوت انا نفسي اساعد اني اخلق رغبة عند الكل في تصحيح الوضع مش الاستسلام له وشكرا علي كلامك لو مش هتساهمي ياريت تفكري في الكلام عشان نقدر نساعد نفسنا ونساعد المجتمع الذي نحن جزء لا يتجزا منه فالشباب هم رجال الغد والفتاة هي ام المستقبل لمتن سيبني تعبيرها عن رايها بجد هيعلمها تربي سواعد وتخرج رجال قادريين علي رفع راية الاسلام ورفع كلمة لا اله الا الله

طلب واقتراح
صفحة 1 من اصل 1